CONDIȚII DE RETUR


Politica noastrăde retur este de 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la achiziția dvs., din păcate nu vă putem oferi rambursare banilor sau schimbul produsului.

Pentru a fi eligibil pentru retur, produsul dumneavoastră trebuie sa fie neutilizat și in aceeași condiție în care l-ați primit. De asemenea, acesta trebuie sa fie in ambalajul original.

Anumite tipuri de produse sunt exceptate de a putea fi returnate.  Nu pot fi returnate produsele perisabile, cum ar fi: mâncare, flori, ziare sau reviste. De asemenea, nu acceptăm produse care sunt bunuri intime sau sanitare, materiale periculoase ,  lichide sau gaze inflamabile.

Articole suplimentare nereturnabile:

  • Carduri cadou
  • Produse software
  • Anumite obiecte de sănătate și îngrijire personală

Pentru a finaliza ruturul dumneavoastră, avem nevoie si de o dovadă a achiziției.

Vă rugam să nu trimiteți achiziția înapoi la producător.

Există anumite situații în care se acordă numai rambursări parțiale: (dacă este cazul):

  • Cărți cu semne evidente de utilizare
  • CD, DVD, softuri, jocuri video care au fost deschise.
  • Orice articol care nu se află în starea inițială, este deteriorat sau lipsesc piese din motive care nu se datorează erorii noastre.
  • Orice articol returnat la peste 30 de zile de la livrare

Rambursări (dacă este cazul)

Odată ce returul dumneavoastră este primit și inspectat, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit produsul returnat. Vă vom notifica, de asemenea, aprobarea sau respingerea restituirii banilor dvs.

Dacă returul este aprobat, atunci rambursarea dvs. va fi procesată și automat banii vor fi restituiți pe cardul pe care ni l-ați furnizat dvs. sau prin metode originale de plată, în cateva zile.

Rambursări întârziate sau lipsă (dacă este cazul):
Dacă nu ați primit încă rambursarea banilor, verificați mai întâi contul dvs. bancar.
Apoi contactați banca dvs, poate dura ceva timp până când rambursarea va intra in contul dvs deoarece există o perioadă de procesare înainte de a fi înregistrată o rambursare.
Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea dvs., vă rugăm să ne contactați la adresa info@ilumi.ro.

Articole de vânzare (dacă este cazul)
Doar articolele cu preț întreg pot fi rambursate, din păcate, produsele reduse nu pot fi rambursate.

Schimburi(dacă este cazul)
Înlocuim numai produsele dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să-l schimbați cu același produs, trimiteți-ne un e-mail la info@ilumi.ro și trimiteți-ne produsul la adresa: Strada Ștefan cel Mare nr. 53, Etaj 1, Constanța, CT, 900676, România.

Cadouri
Dacă produsul dvs. a fost marcat ca un cadou atunci când a fost achiziționat și livrat, veți primi un voucher cadou pentru valoarea returnării. Odată ce obiectul returnat va fi primit, vă va fi trimis un voucher-ul cadou

Dacă produsul nu a fost marcat ca cadou atunci când a fost cumpărat sau dacă cel care la dăruit a primit comanda pentru a vă oferi mai târziu obiectul, vom trimite rambursarea către acea persoană iar el va afla despre returul dvs.

Livrare
Pentru a returna produsul, trebuie să îl trimiteți dvs. prin curier la adresa: Strada Stefan cel Mare nr. 53, Etaj 1, Constanța, CT, 900676, România.

Veți fi responsabil de plata cheltuielilor de transport pentru returnarea produsului. Costurile de transport nu sunt rambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.

În funcție de locul în care locuiți, timpul poate varia pentru ca produsul schimbat să ajungă la dvs.

Dacă expediați un articol de peste 400 RON, ar trebui să luați în considerare utilizarea unui serviciu de transport cu urmărire sau achiziționarea unei asigurări de transport. Nu vă garantăm că vom primi obiectul returnat.